10/08/08

Kiedy wokół wzburzone fale, a statek zaczyna nabierać wody, kapitan rzadko pyta marynarzy, jak chcą walczyć o przeżycie, tylko autorytarnie wydaje rozkazy i twardą ręką kieruje załogą.

Kiedy kolejne doniesienia prasowe potwierdzały finansowy globalny krach, a zarządy wielu firm wprowadzały programy antykryzysowe postanowiliśmy zmierzać w odwrotnym kierunku. Kto w momencie załamania rynku, zamiast ciąć koszty, inwestuje w najnowsze rozwiązania? – Tylko ten, kto ma mocne nerwy, dar przewidywania i świadomość, że w takiej sytuacji pomogą tylko strategie wykraczające poza standardowe wzorce.

Zmiany rynkowe przekonały nas, że oprócz wciąż doskonalonej oferty merytorycznej, kluczowe są nowe narzędzia i technologie oraz silne przywództwo, a więc kierowanie w oparciu o wartości i służenie własnym przykładem.

Inwestycja w nowe technologie, niespotykane na rynku pomysły komunikacji z klientami zaowocowały rozpoczętą serią webinariów, wirtualnych spotkań on-line, które zaciekawiły rynek, otworzyły nowe kanały komunikacji i możliwości współpracy w kontekście potrfolio naszych usług. Lubimy to narzędzie a ono lubi nas.

(230)